Assalamualaikum dan salam sejahtera yee, terimakasih krna sudi menjenguk blog yg tak seberapa nie yee , yg agak simple nie yee , follow laa yee , banyak nya yee , hihi ツ

Thursday 8 March 2012

rindu mereka (♥‿♥)

hyee korangg , actually aku tak boleyy tidur niee haa , nie nak story pasal mamat nieee haa , hihi :3 .. SIAPAKAH ? mamat tuu laa , alaaa , mamat tuu . HAHA . suspen kan ? :P , sebab tuu aku malas nak b'blog . TENGOKK ! semua aku nak story , pecahh rahsia . HAHA .

nie diaaa orang nyaa , 


handsome kan , handsome kan ? HIHI ^^ opss , jgn t'pikat okengg , bf orangg tuhh . HAHA (Y) , actually pic nie aku dpt sebab dia letak dlm pendrive aku -__- tuu ada tuu , TAK CILOK OKAYY , okayy , nama dia AKRAM WAQIUDDIN ,lebih selesa dipanggil UU_YUYU kot ^___^ dia nie sebnanya ex abg aku , syg gilaa kot . MASA jadi abg laa , tak syg dah dia sebab dah tak jadi abg aku dah . HAHAHA , tp syg sebagai KAWAN tuu ada laa kan , TAKKAN tak sayang member kot , kan kan ? kitorang KAWAN okayy , diulangi KAWAN . hihi :/ tp kitorg boleyy tahan rapat laa kan ,sampai RAMAI GILER kot yg tanya , eh, kau dgn uu .......... ? ANNOYING laa soalan korangg ==' aku rapat sebab aku belajar CAMERA dgn dia , lgpun dia pendengar mslh aku , HAHA , eceyhh ^__^ .. aku pun dh anggap dia mcm abg aku , dia tmpt aku mengadu , dia penasihat aku , dia org yg selalu aku b'gurau , gaduh .. EVERYTHING dia , sebab kitorg dh fhm 1 sama lain , fmly pun tak kisah aku kawan ngan dia , (aku nie b'kawan pun mintak izin family tau) hihi, sebab family pun dah tgk dia mcm mana , eceyyhh , BAIK gila kot si AKRAM nie bila jmpa mama , HAHA . haaaaaa , dia ada kakak , angah panggilan nya , k.ngah sporting sgt , kdg2 segan dibuatnyaa . hihi -___- ABAIKAN ...haaaa ada lagi , lupa lakk . dia dah ada gf tau, so jgn gedik-II dekat dia okengg.  gf dia so so so pretty lah .. sepadan laa ngan dia , BAGAI PINANG DIBELAH DUA ..hihi , actually . AKRAM nie memg pandai pilih gf , CANTIKCANTIK belake -__- tp tak pernah nak stay , mesti t'putus . HAIHH , tade jodohh . hopee kali nie dia boleyy stay ngn gf dia smpai bila-II , aku doakan hubungan korangg kayy , nak tgkk diorangg ? nii hah :-
sweet kan kan ? hii -___-



I made this widget at MyFlashFetish.com.