Assalamualaikum dan salam sejahtera yee, terimakasih krna sudi menjenguk blog yg tak seberapa nie yee , yg agak simple nie yee , follow laa yee , banyak nya yee , hihi ツ

Thursday 15 March 2012

Muhammad Asyraf Mustafa

Assalamualaikumm , hyee yaw yaw ! HAHA ==' merengg . terasa diri agak tak keruan :( . hoho . bukan maksud sebenar . mcm tak tentu hala g2 . mcm mana eh ? hihi ^^ mcm tuu laaa . adooo -__- haa . nie nak story pasal muhammad asyraf . tetiba teringat kat dia pulakk ! haiyyoo . sebab dh jarangg contact T.T . kenapa kenapa ? err . ada laa sebab nyaa . mana bole bg tahuu . tp serious ! miss dia gilaa babengg . miss nak gaduh dgn dia , miss nak dengar suara dia merajuk O.o . miss dia sebab dia selalu teman kita . miss nak kena marah dengan dia . O.o . miss semua lahh . hmm :( tapi apa boleyy buatt kan . okayy . story nya dimulakan . HAHA :P .  first kenal dia kat SINI .. dia add aku . serious ! aku tak kenal dia . LANGSUNG tak kenal . takpernah ambik tahu psl dia , and takpernah nak CUBA tahu laa kan . at same time , dia kawan kepada Meow , member aku . Si Meow nie kenalkan laa aku kat dia kankankan . mulaa tu rasa mcm , err . malas nye nak kenal dgn sesape . mean MENYOMBONG kan diri . AHAH :D . sebab time tuu baru clash ngan APEX :( . okayy . time tuu aku tgh on9 , tiba2 dia IM aku ,





HAHA . mcm nie laa FIRST kitorg IM . lalalala . kalau baca balek . nak t'GELAK pon ade . bukan gelak sebab ape . sebab dia tuu . Skjap HYE , skjp HYE . hahaha -___- APTB =.= okayy . lepas tuu ada lagi laa kan . banyak lagi . HAHAH . tp tu jelaa aku tunjuk . hihi .. okayy . after that . kitorg text laa kankankan :P . kenalkenal . kitorg pun diSAHkan menjadi KAWAN , hihi :3 . kitorg pun kawan . aww  :3 serious dia sangat manjaaaaa :D , dia kuat merajuk , hihi -__-  okayy , dia memahami jugaa . dia tahu bila aku marah , dia tahu bila aku happy sgt6 .. hehe . kadangg2 SWEET woo . HAHA :P . okayy . dia ada send pict dia kat aku . tp yg first dia send tu aku t'padam . hii . ^^sorry youu^^ so aku tunjuk yg second yea dia send . masa nie aku MERAJUK ngan dia kot O.o .. dia pun send laa pict nie haa ..



jangan merajuk lagi tau , senyumm :) 

dekat pict tuu dia tulis bnda yg aku tulis tuu . HIHI . sweet kankankan ? HAHA . lol :P . serious dia memg pandai ambik aty aku , terus aku senyum . HAHA . okayy . dia omeyy kan . TAHU dah :P . okayy . first kitorg meet dekat skola dia , HAHA . snggup dtg skola dia taw :P . pdhl nak jumpa org laen , tp alang2 kankankan . hihi :D . okayy . rasa nak kasi PELEMPANG jea kat dia masa meet tu . hoho :P . tp meet skjap jea . sebab ada hal . tak kesah laa . at least dh meet kan muhammad asyraf . hihi ^^ . okayy . lepas tu , dia pernah laa cakap kat aku . dia suka time aku call dia , aku panggil dia MUHAMMAD ASYRAF , nama penuhh kot . huhu . hakikatnya aku memg suka panggil dia guna nama penuh . hoho :P . okayy . kitorg text punya text .. tiba2 dia luahkanSOMETHING . O.o . mana boley kasi tahu . hihi -__- even dia dah luahkan something tuu . aku still mcm biasa jea . mcm takde apa2 b'laku . Takde perasaan laa kata kan . HAHA :D . untuk dia ^^i mintak maaf , t'tutup sudah pintu hati untuk mana2 lelaki semenjak dua menjak tiga menjak empat menjak and b'menjak menjak lagi laa^^HAHAHAH =.= hope youu faham okayy . then . kitorg masih b'kawan kawan n terus b'kawan . kankankan muhammad asyraf . okayy . haa . hari tu aku marah dia , HAHA . alalala ..kesian dia . terus merajuk woo , huhu . aku biarkan jea . takde masa laa nak pujuk bagai ==' . HAHA . kejam ^^ lepastuu aku diam jea . senyap jea . KONON nyee laa kan . tgh mrajuk and marah . Padahal bnda tak serius pun . hoho :D . biasa laa tuhh . haa . dia kan pandai ambik aty . dia pun send laa pict nie , hihi :3 .  

Youu , jgn marah2 lagi tau .. nie haa untuk youu 

SUMPAH . terus aku senyum . HAHA . memg tak boley nak TIPU laa kan . sejuk hati sejuk mata tgk muhammad asyraf pakai baju melayu :^^ hihi -__- youu look so cutee budakk gedik ! . haa . actually ada lagi pict dia send , tp aku malas laa nak tunjukk . nanti korangg t'PIKAT . haha :P . okayy . hakikatnya kitorg kawan , smpai skrg kitorg still member tp dah jarang b'tgur . ngakuuuu laa kan . memg boringg pun sejakk dh tak brpa nak rapat nie . sbb dia jea yg slalu tman aku text . huhu :( . so sad =,= tapi takpelaa . harap dia bahagia dengan GADIS YANG TURUN DARI LANGIT (dia kata) .. okayy , jaga diri youu baik2 yaa =.= 


I made this widget at MyFlashFetish.com.