Assalamualaikum dan salam sejahtera yee, terimakasih krna sudi menjenguk blog yg tak seberapa nie yee , yg agak simple nie yee , follow laa yee , banyak nya yee , hihi ツ

Tuesday 20 March 2012

Penat tapi SYOK !

Assalamualaikum , hyee . hehe . okay . nak story apa yg b'laku 3 hari lepas . O.o . pasal apakah ? hihi . dari pagi hingga malam O.o .. first pasal photoshoot :P . okayy . hari sabtu hari tue aku ada photoshoot dekat gua . hihi .*macam seram jea kan dekat gua* tapi takpun sebab tengahari . HAHA . cuaca pun alhamdulillah okayy . agak penat . tapi serious ! happy . sebab org lain photoshoot tengahari tue jea . aku sampai dua kali . petangg pulak . hihi . tp petangg tu aku just jadi photographer jea :P . sebab si akram bawakk aku melepak petg tuu dgn kawan2 dia .. hihi -__- tak kisah mana laa kan . sebab nya kawan dia tuu cousin aku jugakk ^___^ okayy . sambung balek . time photoshoot tuu , photgapher aku AKRAM AZMI , AZMI ABDULLAH and member kpd azmi . *taktahu nama*  hihi . dah tempahh woo . ekekek . Actually photag aku Akram jea . yg laen tue just nak cuba bakat . HAHA . bukan apa aku guna photgrpher sendiri , sebab aku dah lama kenal diaorang . takdee laa aku kekok sgt nak posingg sanee posingg sini . HAHA . kalau dgn org laen . serious ! KAKU woo . kalau kaku akan menyebabkan gambar tak cantik nanti . hihi . *memandai jea* . okayy . nie ada gmbar diorg snap :-








Haa . tu jea aku letak . hihi . selebihnya . tgk kat SINI okayy . hihi -__- okay . lepas tuu dah siap snap smua tuu . kitorg lepak laa kat pondok tuu . tggu makanan . HAHA . ada jugakk gmbar nyaaa . hihi . okayy . aku tunjuk laa abam photographer aku yg b'nama akram azmi yea . hehe -__-

 penat tetap senyum :)

nie hah abam photogrpher *akram azmi*

okayy hah . tu jea laa . HAHA . malas dah aku . just nak smbung sikit jea lagi -__- hihi . sesi petangg pulakk kan . aku yg jadi photgrpher . ekekek ^___^ . nie hah gambar nyaa . mehh tengokk . taknak sudah :P

 nie cousin aku yg tak berapa nak handsome *hoho*


nie member diorangg :)

okayy .. lepas tuu aku and akram pun balekk sebab dh nak maghrib . lepas maghrib kitorg keluar balek . HAHA . pergi mana ? pergi pasar malam jek ! . hihi -__- dan dan jea otw ke pasar malam . hujan turun . nayeeeee :( . tapi naseb baek laa dlm kereta ada payungg . kalau tak . redah hujan laa jawab nyaa . HAHA . okayy . then kitorg pun b'jalan laa ke pasar mlm . ekeke . buat taktahu jea even seluar dh basah . HAHA . shitt ohh ! lepas siap beli makanan kat pasar mlm semua kan . smpai pasar mlm pun dah nak tutup . HAHA..  kitorg pun tak tahu hala tuju nak kemana sebab time tuu abah aku baru kat raub ... so kitorg pun discuss2 . then pergi melepak dekat pahang club . hihi . ber2 jea . ekeke . makan2 jea pon . sebab *lapar* haha . kesian . kitorg lepak laa smpai abah aku smpai .. dan dan siap makan , nampak kereta abah lalu . so . kitorg pun pergi laa bayar mkanan smua and pergi laa jumpa abah aku yg tgh makan dgn akak2 aku . hihi . Lepas akram nie jmpa abah and akak semua . dia pun balek laa . haa . tue jea laa . berlaku dari tengahari smpai malam . hihi -___- sgt enjoyy :) . mekasihh yuu sebab dah layan karenahh kitaa nie sehari suntukk ! hihi *__*

kat pahang club :) 


I made this widget at MyFlashFetish.com.